Connectez-vous

Se connecter avec Facebook

ou

Vos identifiants sont incorrects.
Je me connecte Mot de passe oublié ?
Aucun compte Facebook n'est lié au site, veuillez vous inscrire.

Mot de passe oublié ?

×
Réinitialiser mon mot de passe
Nous vous enverrons un email pour la réinitialisation de votre mot de passe.
Aucun compte n'est lié à cet email.

Vous n’avez pas encore de compte ?
INSCRIVEZ-VOUS GRATUITEMENT.

OCCASION / Porsche Boxster Spyder RS

N° de référence Moniteur : 9694046

Contactez le vendeur
Vendeur
Lieu 2223 Heist o/d berg

Tous les champs sont obligatoires

Envoyer le message
Malgré toute l’attention que nous portons au contenu de notre site, il nous est impossible de contrôler toutes les offres disponibles. Aussi, nous vous recommandons la plus grande prudence pour éviter les arnaques. N’achetez jamais une voiture sans l’avoir vue au préalable et, surtout, ne donnez aucun chèque ou ne versez jamais d’argent par mandat postal, même à titre d’acompte.

Voici quelques conseils pour éviter de se faire piéger lors de la recherche et fuir l'escroquerie.
Caractéristiques générales
Marque Porsche
Modèle Boxster
T.V.A récupérable Non
Détails du véhicule
Carburant Essence
Nombre de vitesses 7
Nbre de places 2
Nbre de portes 2
Equipement et Options
Aide au parking avec caméra de recul
Capteur de pluie
Radar de recul
Régulateur de vitesse
Rétroviseurs rabatables électriques
Système de navigation
Toit ouvrant
Vitres électriques
Bluetooth
Jantes alliages
Pack sport
Sièges sports
Suspension sport
ABS
Traction avant
ESP
Verrouillage centralisé
Données techniques
Cylindrée (cm3) 2687 cc
Nbre de cylindres 6
Kw / Ch 368 / 500

Uit collectie te koop

Opportuniteit om de laatste ICE versie van de Boxster/Cayman te bemachtigen

Voor deze Spyder RS heeft de GT afdeling van Porsche alles uit de kast gehaald:
Dit is het eerste 'open' GT product ontworpen voor de straat, met GT motor, GT ophanging en GT stuurinrichting.
Eveneens het eerste RS product specifiek ontworpen voor de straat (strak doch veel comfortabeler dan de GT3RS/GT4RS) doch met toepassing van alle gewichtsbesparing (massa aan carbon) en Aero-knowhow.

Met als kers op de taart eindelijk terug het origineel 987 Spyder 2-delig lichtgewicht dakje.
Half open is trouwens de beste manier om van de werkelijk ongeloofelijk sound te genieten bij minder mooi weer.
(voorlopig) slechts 1200 kms, en natuurlijk ongevalvrij
Geen circuit
Een van de allereerst geleverde made-to-order, maw geen perswagen / geen testwagen.
1ste eigenaar betekent hier ook slechts gereden door 1 enkele bestuurder

Ik heb de wagen zelf samengesteld met maximaal respect voor het achterliggende gedachtengoed van deze wagen.
Met andere woorden alle verzwarende’ opties werden geweerd.
Evenwel met uitzondering van:
- de Front Axle Lift (FAL) om schade aan de aero onder te vermijden;
- parkeercamera eveneens voor de voor de hand liggende reden (gewicht = te verwaarlozen);
- cruise control om wat boetes te vermijden bv. bij traject controle (gewicht = te verwaarlozen);
- en de grotere tank (daar men altijd hetzelfde gewicht besparen door de tank minder vol te doen, doch wanneer nodig kan je altijd 90 liter tanken)
Waarom heeft deze wagen geen Weissach pack?
Simpel, dit pakket levert op Spyder RS noch enig gewichts- noch enig prestatie voordeel.
Een non-Weissach heeft echter wel dezelfde onderdelen in carbon, gespoten in kleur i.p.v. transparante lak.
Met andere woorden het Weissach pack is op de Spyder een zuiver cosmetische optie. En in mijn ogen, eerder in negatieve zin wegens te druk’ ten gevolge van verschil met de zwart plastieken onderdelen welke niet in carbon beschikbaar zijn.

Head-turner in dit fantastisch indisch rood (guards red), al decennia lang een vaste waarde in het Porsche kleurenpallet, mooi uitgebalanceerd met mat zwarte accenten. Deze prachtige kleur wordt beschermd door een ceramische coating alsook extra PPF aan de (kwetsbare) wielkasten;

Daarnaast komt de wagen ook met een uniek (nooit gedragen) horloge, bij de samenstelling van heb ik geopteerd deze maximaal te aligneren met de wagen.
- Full Black Titanium, inclusief titanium armband. Extra rode lederen strap met contrasterend zwarte stiksel.
- Carbon achtergrond; achterkant van het horloge in identiek zwart velgdesign; chassisnummer op box, enz..
- gravering chassisnummer etc.
Alles te samen +/- 4.000 euro aan opties wat de prijs van het horloge boven de 13.000 euro brengt.

Waarom is deze future classic te koop?
Origineel idee was dat deze wagen mijn 987 Spyder & 718 4.0 GTS zou vervangen, doch bij nader inzien kan ik het niet over mijn hart krijgen deze weg te doen (zeker de 987 Spyder niet).
Na lang wikken en wegen dan toch besloten dat het wat te gek is 3 Boxsters (en 1 Cayman) bij te houden, vandaar dat ik momenteel opensta om de RS te laten gaan.

Dit is een auto voor de fijnproever / kenner - geen testpiloten
Serious offers invited - First contact via e-mail pls - Private car (no VAT)

Les informations fournies le sont dans la ou les langue(s) choisie(s) par le vendeur

Produpress décline toute responsabilité concernant l’exactitude des informations fournies.