Satisfaction générale : 15.27 / 20
Satisfaction du propriétaire : 18 / 20
Kilométrage : 88 000 km
Conso. moyenne (l/100km) : moins de 6.5 l
Connectez-vous
Mot de passe oublié ?
×Vous n’avez pas encore de compte ?
INSCRIVEZ-VOUS GRATUITEMENT.
Satisfaction générale : 15.27 / 20
Satisfaction du propriétaire : 18 / 20
Kilométrage : 88 000 km
Conso. moyenne (l/100km) : moins de 6.5 l
Ik vindt voor zijn prijs +/- 24.000 euro (hangt af van een commerciële reclame afslag), is dit een uitstekende familiale wagen, waar geen enkel ander naast kan...daarvoor neem ik ook zijn model die iets fijner mocht zijn erbij. Te melden dat dit een wagen is voor de doorsnee Belg, die zich niet altijd wagens van 50.000 euro en méér kunnen aanschaffen. Dus spijtig genoeg is er te veel aandacht in alle auto magazines voor die kostelijke soort waarvan wij maar kunnen dromen, zoals Audi, BMW, Landrover, Mercedes, Volvo, enz. waar men indien men de goedkoopste versie kiest men enkel een stuur en 4 zetels voor heeft. Voor de motoren moet men het niet doen die zijn meestal van een goedkoper Europees merk. Hier bij de Orlando is het een motor toch onderworpen van Chevrolet zelf en heeft niets meer te maken met DEAWOO zoals men zegt.Nu dat Chevrolet (GM ) zich terug trekt van de Europese markt, hoopt GM dat de bestuurders van Chevrolet zullen overschakelen naar Opel die verlies maakte door het komende succes van Chevrolet, maar daar vergissen ze zich in. Ik als autobestuurder zal nooit kiezen voor auto's die onze werkmensen in hun blootje zetten door plots van de Belgische markt te verdwijnen zoals Renault, Ford, Opel. Daarbij GM Opel heeft geen wagens met zoveel ruimte als Chevrolet. Ik vraag dus méér aandacht van alle automagazines voor betaalbare auto's. Niet voor dure modellen dat de journalisten van die magazines eens graag testen, omdat ze zelf deze niet kunnen kopen