Lieu | 1860 Meise |
Voici quelques conseils pour éviter de se faire piéger lors de la recherche et fuir l'escroquerie.
Caractéristiques générales | |
---|---|
Marque | BMW |
Modèle | Série 3 |
T.V.A récupérable | Non |
Détails du véhicule | |
---|---|
Carburant | Essence |
Nombre de vitesses | 5 |
Nbre de places | 5 |
Nbre de portes | 2 |
Equipement et Options |
---|
Rétroviseurs rabatables électriques |
CD |
Radio |
Jantes alliages |
Sièges sports |
Suspension sport |
Direction assistée |
Feux anti-brouillards |
Données techniques | |
---|---|
Cylindrée (cm3) | 1796 cc |
Nbre de cylindres | 4 |
Kw / Ch | 100 / 136 |
Pas de certificat renseigné !
En savoir plus |
BMW E30 318is in mooie staat.
Met de geüpgrade Bilstein B8 dempers, sperdifferentieel en E46 Purple Tag stuurhuis (met servo) is dit exemplaar nog beter dan het origineel.
Motor: 1.8l 136pk (M42 motorcode)
Bouwjaar: 12/1989
Eerste inschrijving: 01/1990
Kilometerstand: 255.000km
Kleur: Sterling Silber
Interieur: sportstoelen - in uitzonderlijk goede staat
Upgrades:
Schokdempers: Bilstein B8 Performance Plus
Sperdifferentieel 60% - 3.93 verhouding (ipv. standaard 4.10)
Purple Tag stuurhuis en servoysteem uit een E46 (met 3.0 omwentelingen lock-to-lock)
Alcantara sportstuur met spacer (maar het originele M-Tech 1 stuur is er natuurlijk ook bij)
De auto heeft geen elektrische ramen, airco of kanteldakje, maar dat komt het gewicht enkel ten goede.
In de laatste jaren is er enorm veel gebeurd aan de wagen. Een volledige lijst is voorhanden, maar hierbij enkele punten:
240.000km: Roest in de achtervleugels weggewerkt + (gedeeltelijk) herspoten
250.000km: Radiator, ophangingsarmen vooraan, torsiestangen…
254.000km: Sperdifferentieel, olie en filters, kettingspanner, v-riem, zo goed als alle leidingen en slangen, E46 stuurhuis, servo… (in totaal voor 4.500 euro kosten - alle facturen beschikbaar)
Natuurlijk zijn er ook minpunten te noteren bij een auto van meer dan 30 jaar oud:
Er is ooit een versterker en luidsprekers ingebouwd. De kartonnen luidsprekers voorin hebben het daardoor begeven. De achterste speakers van JBL werken wel erg goed.
Er zit een scheurtje in het dashboard.
Moest u nog verdere vragen hebben, aarzel dan zeker niet om mij te contacteren.
Les informations fournies le sont dans la ou les langue(s) choisie(s) par le vendeur
Produpress décline toute responsabilité concernant l’exactitude des informations fournies.